Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

Adiós Amigos ...για λίγες μέρες

     



   Για μερικές,  ελάχιστες μέρες ζητώ μια άδεια άνευ αποδοχών από τις φίλες και φίλους μου. Ελπίζω να συσταθεί κάποια τριμελής επιτροπή από σας και να εγκρίνει το αίτημα μου για να μην τρέχω στα Υπουργεία...τους.
    Μη νομίσετε ότι θα ασχοληθώ με τίποτα μεγαλεπήβολα σχέδια! Μπα! Απλώς κάτι ασήμαντα βουναλάκια στον δρόμο μου χρειάζεται να τα διαβώ, χρησιμοποιώντας όλη μου την προσοχή. Υπάρχουν βλέπετε κάτι κρυμμένες λακκούβες σε αυτά τα φαινομενικά τιποτένια εμπόδια, που αν πέσεις μέσα τους, είναι σαν να βυθίζεσαι σε βάλτο στον Αμαζόνιο. Τώρα γιατί  ανέφερα τον Αμαζόνιο ...δεν έχω ιδέαν!
Δε σας εύχομαι Καλά Χριστούγεννα γιατί ελπίζω ότι θα τα ξαναπούμε μέχρι τότε!
Θα μου λείψει σίγουρα πολύ η περιδιάβαση στα μέρη σας και ελπίζω ότι δεν θα αποκτήσω στερητικό σύνδρομο και έχουμε άλλα μετά! 
Αν τυχόν νιώσετε την ανάγκη να μου αφήστε σχόλιο θα απαντήσω αλλά προειδοποιώ: Με καθυστέρηση! Μη μου τις βρέξετε μετά!
    Αφήνοντάς σας προς το παρόν για τις λίγες αυτές μέρες,  πλήρωσα αδρά κάποιον να σας τραγουδήσει εκ μέρους μου το: Adiós Amigos!  Κι εγώ, μετά την πληρωμή του μουσικού συγκροτήματος τραγουδάω ήδη: Adiós συντάξεις μου! Ότι έχει απομείνει βέβαια!


Adiós Amigos 
Jim Reeves


Αλλά μιας και αρχίσαμε τα Adiós και με πληρώνετε κι από πάνω ας βάλω στο πικάπ (παλιάς σχολής εγώ) άλλο ένα adios. Αυτή τη φορά όμως θα το χορέψουμε όμως. Είναι τάγκο! 
    «Κυρίες μου χορεύετε;»
Τι ωραία να μπορούσε να συμβεί στα αλήθεια. Αλλά που ξέρεις με την τεχνολογία...


Tango- Adiós Pampa mía
Julio Iglesias


    Με ένα ποτήρι κόκκινο, γλυκόπιοτο κρασί στο χέρι σας χαιρετώ. Σε λίγες μέρες θα τα ξαναπούμε..αν δηλαδή βγώ στεγνός από τον ...Αμαζόνιο! (Μα τι μ' έπιασε με το Αμαζόνιο πάλι!)
Buenas Noche! 













    
    

38 σχόλια:

  1. Κάτι κάνεις εσύ με τον ..Αμαζόνιο!
    Εντάξει!
    Εξ ονόματος όλων, με την..αρμοδιότητα που απορρέει από το...αξίωμά μου απαντώ:
    Σερ Κρίστοφερ!
    Αντιπαρέρχομαι ότι:
    Θα έπρεπε να υποβάλλεις αίτηση έγκρισης.. σκοπιμότητας ούτως ώστε να ..εγκρίνει η Α. Μ. ..μεγαλειότης μου!
    Παρά το ότι θα μείνει το ανάκτορο χωρίς τον ευγενή δούκα του σασπενς, και οι υποθέσεις του κράτους θα μείνουνε "του ρεμέγκου" (άπταιστο Κερκυραικό ιδίωμα..), λοιπον,
    ΆΝΤΕ ΠΗΓΑΙΝΕ!!!
    Και θα σου φυλάω εγώ το σπίτι!
    (Όχι εγώ, αλλά θα στείλω το επίλεκτο σώμα της αυλής..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όσο για το ..ταγκό,
    σε βεβαιώ ότι θα το χορέψουμε με κάποιον ιππότη - τέλος πάντων-
    και όταν με το καλό γυρίσεις, θα σε χορέψουμε στο ..ταψί!
    Είπα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Au revoir Xριστόφορε..!
    Αντε να δούμε πότε θα ξαναβρεθούμε!
    Προς το παρόν κρατώ το τάνγκο που με χόρεψες και σ'αναμένω...! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όπου κιαν σκοπεύεις να πας ...όποιο βουναλάκι κιαν έχεις να διαβείς....εύχομαι να είναι ο δρόμος σου...ευκολοβάδιστος...και αν περνάς καλά...μην το σκεφθείς...μείνε να το απολαύσεις...εμείς εδώ θα είμαστε...γεια Χριστόφορε...

    ΥΓ.Γύρισε άβρεχτος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. A, Sir Christofer, θα σας μαλώσω. Τα άκουσα για χάρη σας από την Σεβαστή(!!) Ρεγγίνα μας. Μου είχε αναθέσει να προσέχω τις κινήσεις σας, γιατί κάτι είχε μυριστεί η μεγαλειοτάτη, για την, με ελαφρά τη καρδία, αναχώρησή σας στα βουνά-λάκια και τους λόγγους.
    Μετά την απόφαση της τριμελούς επιτροπής εγκρίσεως των εκτάκτων αδειών του προσωπικού του αρχοντικού μας, η Ρεγγίνα μας σας χορηγεί την αιτούμενη άδεια, με το χρυσόβουλο που γράφει: « ΑΝΤΕ ΠΗΓΑΙΝΕ!!!! Και θα φυλάω εγώ το σπίτι». ΧΑ! Αφού ξέρουμε ότι το αναθέτει αυτό στο κατώτερο προσωπικό, δλδ την τάλα εμένα. Το είπε και μια Πιπερόριζα αυτό. Με βάλανε καλή μου, τι να κάνω;
    Αλλά λυπούμεθα, οι συντάξεις σας θα παρακρατηθούν, για να εξασφαλίσουμε την έγκαιρη επιστροφή στα καθήκοντα σας. Τα περί Αμαζονίου να τα ξεχάσετε. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει Νείλου Κατάβαση και ουδέν πέραν αυτού εγκρίνουμε.
    Τα Adios δεν μας συγκινούν. Μόνον τα Α rivederci !!! Για το ταγκό, σας τα γράφει η ίδια η Καλοσυνάτη μας. Ταψί είπε.
    ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ, ΔΟΥΚΑ ΤΟΥ ΣΑΣΠΕΝΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΑΝΟΔΟ!!!
    (Αγαπημένη μου Ρεγγίνα συγνώμη για την χρήση και κατάχρηση των γραφομένων σου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν μπορώ να μην σου γράψω…
    Dito adios σύνταξη.. Το φυσάω και δεν κρυώνει!!
    Το ταγκό των τρελών θα χορέψουμε (αυτό είναι σίγουρο)!!!
    Αλήθεια!
    Μόνο με τρέλα και ίσως, αν μας έχει μείνει,
    λίγο χιούμορ, ε?
    Φιλιά
    Μόνικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητέ Χριστόφορε!
    Κρυφός πόθος ο Αμαζόνιος?
    Μάλλον!χαχαχα!
    Εύχομαι τα βουναλάκια να μη σε κρατήσουν για πολύ μακριά μας γιατί θα πάθουμε κι εμείς στερητικό σύνδρομο!

    Καλό δρόμο! Άλλωστε όλα είναι δρόμος έτσι δε λένε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σου δίνουμε άδεια με αποδοχές μάλιστα!
    Κι επειδή όπως ξέρεις,ρευστό χρήμα δεν υπάρχει,θα πληρωθείς σε είδος
    δεν θα μπορούσε να υπάρξει καλύτερη αμοιβή από ένα βιβλίο!
    Συμφωνείς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θα περιμένουμε την επιστροφή σου...
    Πρώτο σχόλιο εδώ, επίσκεψη ουουου... έχασα το μέτρημα γιατί μπαίνω και χωρίς να είμαι συνδεδεμένη στο blog.

    Ήθελα το πρώτο σχόλιο να είναι για την ιστορία, στο τέλος αυτής αλλά τέλος πάντων!

    Τη γνώμη μου όμως για την "ΙΛΙΓΓΙΩΔΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ" θα τη μάθεις στο τέλος...!!
    καλώς σε βρήκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Oπου κι αν πάς να θυμασαι,τον γαλανο ουρανό,..που θα σε περιμένει..εδώ!!! μαζί με όλες τις φίλες...τα βουναλάκια είναι για να τα ανεβένουμε ..όμως όταν φτανουμε στην κορυφή..θαυμάζουμε την θέα!!!! με το καλό να θαυμάσεις και την δική σου θέα!!!!Αμαζόνιο...διαβάζω... έχει βουνά εκει;;;η μήπως....
    καλο δρόμο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή ξεκούραση φίλε!~
    Αλλά εσύ κι όταν ξεκουράζεσαι σκέφτεσαι τα επόμενα, είμαι σίγουρος..
    Άρα λοιπόν απόλαυσε τα εγγονια σου και την φαντασία σου που σε βασανίζει..
    Κροκοδειλάκια του Αμαζονίου..
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Ρεγγίνα
    Παρακαλώ Σας, το ταψί να είναι ευρύχωρο γιατί κάνω πολλές φιγούρες και επίσης μια μετάφραση για το
    "του ρεμέγκου" θα βοηθούσε την πορεία μου στον Αμαζόνιο.

    @Kariatida
    Θα ξαναβρεθούμε σύντομα Tida. Το τάνγκο θα το ξαναχορέψουμε πολλές φορές...αν δεν με χορέψει στο ταψί η Ρεγγίνα!


    @mia
    χα χα χα χα χα!! Ωραίο το:
    "γύρισε άβρεχτος.." Πολύ μου άρεσε. Θα το προσπαθήσω αν και πολλά δεν είναι στο χέρι μου.
    Να είσαι καλά mia μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @marimar
    Γκορέζα Αβησσυνίας, γιατί κλέβεις την Βασίλισσα; Πρόσεχε γιατί θα γίνεις χαλί! Ξέρεις εσύ! χα χα χα
    Έχεις δίκιο πάντως. Ο Γαλάζιος Νείλος είναι πιο πρόσφορος. Σου λέγω λοιπόν ότι εκεί θα ξαναπάμε.. συν Θεώ. Inshallah!!


    @Bitch
    Ωραίος τίτλος για μυθιστόρημα:
    "Το Τάνγκο των τρελών!"
    Μου δίνεις ιδέα! Θα πληρωθείς τα ποσοστά σου και θα αναπληρωθεί η σύνταξη που bye bye μας κάνει!
    Το Χιούμορ; Σημαντικό κεφάλαιο! Δίκιο έχεις Μόνικα!



    @περήφανη μανιάτισσα
    Μαντεύεις! Η μανιάτικη ματιά σου είναι αιχμηρή! Μπορεί να μη λέγεται Αμαζόνιος αλλά.....
    Ελπίζω όταν επανέλθω να ....επιστρέψω στα παλιά! Λίγο μπερδεμένα τα λέω έ; Οι λακκούβες φταίνε! χα χα χα Φίλησε μου τον αέρα σας εκεί κάτω!


    @Frezia
    Συμφωνώ απολύτως! Καμιά καλύτερη αμοιβή! Πάντα γενναιόδωρη!!!


    @Sweet Truth
    Πολύ χαίρομαι που σε βλέπω.
    "Ούουουου!!!" μου γράφεις αλλά τώρα μπορώ να πω "Ώπα!" σε είδα!
    Την αλήθεια πότε είπες θα την μάθω; Στο τέλος; Είναι μακριά αυτό; Ανυπομονώ! χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Ρούλα Σμαραγδένια
    Χα χα χα χα ! Η απορία σου για... τα βουνά στον Αμαζόνιο είναι όλα τα λεφτά!! (αλλά δεν υπάρχουν...λεφτά εννοώ!)
    Ξέρω κι εγώ; Θα σου πω όταν γυρίσω!
    Όμως όσα γράφεις παραπάνω είναι πολύ όμορφα και σοφά. Ελπίζω να θαυμάσω την θέα!
    Σε ευχαριστώ


    @ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ
    χα χα χα Κροκοδειλάκιας ε; Του Αμαζονίου ε; Καλά θα δεις όταν γυρίσω θα σου γράφω ποιήματα στην γλώσσα των Μάγιας, και των Ινκας και θα γίνω διάσημος ανά τον κόσμο και εσύ θα με διαβάζεις, θα απορείς και θα μονολογείς: "Μα που την βρήκε αυτή την λέξη; Θα τον δείρω τον Χριστόφορο!"
    Να σαι καλά ρε μικρό-Παππού! Να χαίρεσαι κι εσύ του δικούς σου φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εγώ έφερα μαζί μου ένα μπουκαλάκι Τσάνταλη Σαμος. Το έχεις δοκιμάσει? Μισό αιώνα ζωής τέτοιο κρασί δεν είδα πιεί ποτέ μου. Το ερωτεύθηκα παράφορα. Αλλωστε γι'αυτό τον αποφεύγω τον φτερωτούλη γιατί οταν ερωτευθώ είναι μόνο παράφορα και σταματάει να λειτουργεί ο εγκέφαλος. Καλέ για κρασί μιλούσα...που το πήγα, που το γύρισα......

    Τις ευχές μου αγαπημένε μου, να ξεπεράσεις, με την τεχνική που σε διακρίνει σε όλα, κάθε δυσκολία. Η αγάπη μας θα σε συντροφεύει στο δρόμο και θα σου κρατάει το χέρι γιά να αποφεύγουμε μαζί τις λακούβες του Αμαζονίου (να που μου τον κόλλησες κι εμένα). Και με χαρά θα σε περιμένουμε να γυρίσεις κοντά μας.

    Λίγο πριν φύγεις σου απλώνω τα χέρια γιά το τανγκό που μου υποσχέθηκες (Αργεντίνικο έτσι? Παθιασμένο!)

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χριστόφορε κι εγώ σε μακροβούτι βρίσκομαι, δεν μπορώ να προσδιορίσω με ακρίβεια τα νερά – Αμαζονίου ή άλλης προέλευσης– αλλά εντάξει, κολυμπάω…
    Λες να συναντηθούμε; Εγώ πάντως θα κρατάω μερικά πινέλα για να με αναγνωρίσεις, άσχετα αν δεν τα χρησιμοποιώ…
    Να είσαι καλά εύχομαι, όπου και να απουσιάζεις!
    Και καλή αντάμωση, όταν με το καλό αναδυθούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Gracias por la música, gracias por el dulce vino y gracias por el tango... aunque yo bailo como un saco de patatas...

    Hasta pronto, amigo. Buenas noches y muchos besos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Στο καλό να πας Χριστόφορε, να περάσεις ευτυχισμένες γιορτές με την οικογένεια σου και εμείς θα είμαστε εδώ και θα σε περιμένουμε!
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ...αρκεί να ...επιστρέψεις!!!!!!!!

    Χαιρετισμούς
    Γιώτα
    αστοριανή
    ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. γιατι δεν με πηρες μαζι σου φιλε? μονο τραγουδι αχαρας θα σου ελεγα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Παρακαλώ θερμά όσες και όσους δεν έχω απαντήσει στα σχόλια που είχαν την καλοσύνη να καταθέσουν, να με συγχωρήσουν. Σας βεβαιώνω όμως ότι τελευταία είναι ελάχιστες οι φορές που έρχομαι εδώ στο blog μου. Με πιέζουν άλλα θέματα - ευτυχώς όχι υγείας- που μου κατατρώγουν τον χρόνο τόσο άδικα, τόσο μη δημιουργικά που μου προκαλεί ειλικρινά θλίψη τούτο το γεγονός.
    @Ginger Η Βεα ζει! Το κρασί ναι. Να είναι αυτό. Αρέσει και σε μένα!

    @nameliart Ελπίζω γρήγορα να αναδυθούμε όλοι μας κοριτσάκι με τα πινέλα.

    @Veronica Marsa
    Είμαι σίγουρος ότι χορεύεις υπέροχα και με λίγο Vino Dulce θα χορεύεις ακόμη πιο όμορφα. Gracias amiga mía.

    @magda
    Θα μου λείψουν για λίγο τα ταξίδια σου. Αλλά καλά να είμαστε και θα σε ακολουθήσω πάλι με πολύ ενδιαφέρον.

    @Aστοριανή
    Θα τα ξαναλέμε! Ανυπομονώ να αρχίσω την ανάγνωση για να σου πω!

    @MAGOS Φίλε μου Μάγε πες μου τι είναι η "αχαρα"; Ειλικρινά δεν έχω ιδέα αλλά μου αρέσει η λέξη! Να είσαι καλά φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το γλυκό κρασί πάει με τα μπισκοτάκια απο σπίτι. Άμποτε!!!!
    Και ναι η Βεα ζει. Αυτό είναι το θέμα; Ή μήπως ότι οι λίγες μέρες πέρασαν και αρχίζουν και γίνονται πολλές!!!!
    Εν τω μεταξύ σε .... καιρούς τρόικας αναγκάστηκα και γράφτηκα σε σχολή χορού. Χορός πρώτος: Τάνγκο Αργεντίνικο Χα χα χα!!!!!!
    Μη θλίβεσαι. Και λογιστικά να κάνεις εσύ θα είναι .... δημιουργικά. Θάρθει η ώρα που θα τα μετουσιώσεις σε..... σενάρια ζωής!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Είμαι βέβαιος πως στο τέλος θα πάνε όλα καλά. Δε βλέπω πρόβλημα ικανό να σε κάνει να χάσεις το χιούμορ σου.

    Καλές γιορτές καλά Χριστούγεννα Χριστόφορε, σε σένα και την οικογένειά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Οι σκέψεις μας θα είναι μαζί σου αγαπημένε μας Χριστόφορε, και θα σε συντροφεύουν. (Δε γλιτώνεις εύκολα από μας χαχαχα)
    Καλή αντάμωση με το καλό!
    Την αγάπη μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. καλα χριστουγεννα Xριστοφορε! με υγεια και αγαπη! να περασεις ομορφα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χαρούμενα Χριστούγεννα εύχομαι με τους ανθρώπους που αγαπάς.

    Παγωμένα και αλμυρά όπως πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλά Χριστούγεννα Χριστόφορε!!!

    Να σ' αγαπούνε οι άνθρωποι που εκτιμάς πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χριστόφορε μου ευχές πέρασα να αφήσω...
    μέσα από τη καρδια μου φιλε μου εύχομαι τα καλύτερα
    να είσαι καλά..να περάσεις όμορφα με τους αγαπημένους σου...Καλά Χριστούγεννα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Εγκάρδιες ευχές σε εσένα, και
    την οικογένειά σου.

    Είθε η μικρή ανάπαυλα των γιορτών να σας χαρίσει γαλήνη και μικρές χαρούμενες καθημερινές στιγμές που τόσο μας είναι απαραίτητες και μας ανατροφοδοτούν στους χαλεπούς καιρούς μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλά να περάσεις όπου κι αν πας!!!!
    Καλές γιορτές με υγεία και χαρά και ευτυχία!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ♫♫♫ Feliz Natal!!!


    …………(¯`O´¯)
    …………*./ | \ .*
    …………..*♫*.
    ………, • '*♥* ' • ,
    ……. '*• ♫♫♫•*'
    ….. ' *, • '♫ ' • ,* '
    ….' * • ♫*♥*♫• * '
    … * , • Feliz' • , * '
    …* ' •♫♫*♥*♫♫ • ' * '
    ' ' • . Navidad . • ' ' '
    ' ' • ♫♫♫*♥*♫♫♫• * ' '
    …………..x♥x
    …………….♥
    Que o Natal não seja apenas uma data, mas um estado de espírito a nos orientar a vida.

    FELIZ NATAL!!!
    Beijinhos.
    Brasil

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΣΤΟΝ ΑΓΑΠΗΤΟ ΦΙΛΟ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟ, ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Για τον Χριστόφορο
    Καλέ μου φίλε Χριστόφορε από καρδιάς σου εύχομαι να είσαι καλά μαζί με τους αγαπημένους σου.
    Είναι δύσκολα τα πράγματα, πολύ περισσότερο για όσους είναι αμάθητοι σε τέτοιου είδους φουρτούνες.
    Όμως να ξέρεις μαθαίνει κανείς να κολυμπά.
    Το μυστικό είναι να μην μένουμε μόνοι μας στα βαθιά και να μην εμπιστευόμαστε όποιον όποιον.
    Μπορεί να μας τραβήξει ακόμη πιο κάτω.

    Τι κάθομαι και σου λέω χρονιάρες μέρες.
    Επανέρχομαι στην τάξη. Να είσαι καλά καλέ μου φίλε.
    Να είσαι πάντα καλά και συ και οι δικοί σου άνθρωποι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλέ μου φίλε θα σου αφήσω εδω τις ευχές μου για καλή χρονιά,υγεία και ένα ευτυχισμένο 2012!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλά πόσες "λίγες" μέρες νομίζεις μπορώ να κρατάω την αναπνοή μου μέχρι να γυρίσεις? Σε χρειαζόμαστε κι εμείς..... Αντε δε σου θυμώνω. Γιά να λείπεις εσύ κάπου προσφέρεσαι πάλι. Τα φιλιά μου. Χρόνια Πολλά γι'αυτά που πέρασαν και Καλή Χρονιά γι'αυτό που έρχεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ, ΥΠΕΡΟΧΕΣ,ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΤΗ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΦΙΛΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΟΤΑΤΟΙ, ΛΑΜΠΡΟΙ ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ ΜΗ ΜΕ ΠΑΡΕΞΗΓΗΤΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΑΚΟΜΗ ΣΤΑ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΑ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΑ KAI TIΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ.
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕΤΕ Ή ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑΤΙ ΞΈΡΩ ΠΟΣΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΕΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΕΧΕΤΕ.
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ.
    ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΟΛΟΨΥΧΕΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΣΑΣ ΑΦΗΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΝΤΑΣ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @ΥΠΕΡΟΧΕΣ, ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ, ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΟΙ, ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΛΑΜΠΡΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ, ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗ ΜΕ ΠΑΡΕΞΗΓΗΤΕ ΠΟΥ ΔΕ ΕΧΩ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ
    ΑΚΟΜΗ ΣΤΑ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΑ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΑ KAI TIΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ.
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕΤΕ Ή ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑΤΙ ΞΈΡΩ ΠΟΣΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΕΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΕΧΕΤΕ.
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ.
    ΜΕ ΟΛΟΨΥΧΑ ΒΓΑΛΜΕΝΕΣ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΣΑΣ ΑΦΗΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΝΤΑΣ ΣΑΣ ΘΕΡΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Το εμπεδώσαμε!!!! αφού το έγραψες 2 φορές! Συγχωρεμένος και καλή επιστροφή.
    Είθε η Νέα Χρόνια να σε ή μας βρει μαζί ,εσένα και εμάς τους φίλους σου. Να απολαμβάνουμε τις ευφάνταστες ιστορίες σου, να ανταλλάσσουμε τα σχόλια και τα πειράγματά μας. Εγώ ξέρεις αν δεν σε πειράξω, θα σκάσω.
    Άντε γιατί μαθαίνω ότι κάποιοι κρατάνε ακόμη και την... αναπνοή τους!!! Κοινώς μας έσκασες!!!!!
    Φιλιά και τις καλύτερες, θερμότερες, ειλικρινείς και από το βάθος της καρδιάς μου ευχές για σένα και την οικογένειά σου.
    Υ.Γ. ΑΑΑΑ, δεν έμαθες!!! Η ELENA G εκεί στην Οδό Ονείρων – Ανοίξαμε και σας περιμένουμε έγραφε ένα ταμπελάκι.
    Και έτσι δεν θα μπλέκεις στα πόδια της όταν θα σου γράφει σχόλια. Θα πηγαίνεις να μπλέκεις εσύ στα πόδια της. Ξού, ξού θα λες έχω να σχολιάσω!!!!
    Επίτηδες έγραψα το Υ.Γ. για να κλείσω πάλι με φιλιά.
    Ginger πού είσαι;;;;;
    Εκεί να πας να δείς Ταγκό!!!! Εναέριο!!!!
    Η Ρεγγίνα τρίβει το ταψί. Ετοιμάσου!!!
    Τρις ... Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή