Πέμπτη 16 Αυγούστου 2012

ΤΗΝ ΕΨΑΞΑ, ΜΕ ΒΡΗΚΕ, ΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑΣΑ!

 ΣΧΕΤΙΚΗ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ ΕΔΩ


     Θέλω απλώς να ενημερώσω τις φίλες και τους φίλους μου ότι ευρίσκομαι στο Ηράκλειο της Κρήτης! 
Αμέ!
"Σιγά τα ωά!" θα αναφωνήσετε και δικαίως. Ίσως μάλιστα και  ομαδικώς οπότε πιθανότατα θα σας ακούσω!
    Ναι αλλά δεν ξέρετε ότι προχθές στις 14 Αυγούστου παραμονή της Παναγίας  ταξιδεύοντας με αυτοκίνητο δυτικά του Ηρακλείου και διασχίζοντας γύρω στα 74 χιλιόμετρα έφθασα στην όμορφη πόλη του Ρεθύμνου. Εκεί σε ένα μικρό νοικοκυρεμένο διαμέρισμα, κοντά στο λιμάνι, αντίκρυσα μετά από 54 ολόκληρα χρόνια το μωρό, που είχα βαφτίσει τότε το 1958, σε ένα μικρό ημιορεινό χωριό που λέγεται Κούφη, στην εκκλησία της Αγίας Μαρίνας. 
    Ήμουν τότε μόλις 14 ετών και το μωράκι στο οποίο μου είπαν να δώσω το όνομα Άννα, ούτε ενός έτους.
    Προχθές λοιπόν είδα μπροστά μου μια γλυκύτατη γυναίκα με χαμογελαστά μάτια παρόλο που ήσαν δακρυσμένα.
    Όταν την αγκάλιασα ξαναζησα ολοζώντανη την σκηνή της βάφτισής της έστω κι αν είχε περάσει πάνω από μισός αιώνας. 
    Τώρα είναι μητέρα δυο γλυκύτατων παιδιών ενός αγοριού (που σε αυτό οφείλεται η επανένωσή μας) και ένός κοριτσιού χαμογελαστού και πρόσχαρου. Ο δε σύζυγός είναι ένα Κρητικός λεβέντης με χιούμορ και φαινόταν στο βλέμμα του πόσο την αγαπούσε. 
    Σήμερα από εδώ από το Ηράκλειο απλώς να ενημερώσω για την συνάντηση αυτή που για μένα έχει μεγάλη αξία. Όταν επιστρέψω στην Αθήνα ίσως γράψω περισσότερα.

    Α! Και κάτι ενδιαφέρον! Το μωράκι εκείνο που βάφτισα τότε στα δεκατέσσερά μου, είναι ......θεία μου!
Ακριβώς! Θεία μου!!

 

47 σχόλια:

  1. Αντε να μας πεις λεπτομέρειες.
    Όλοι λατρεύουμε την πέννα σου, ότι και να γράφεις, αλλά στα αυτοβιογραφικά σου δεν πιάνεσαι !! Εχεις ένα μοναδικό τρόπο να αφηγείσαι τη ζωή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  2. Ευτυχισμένες στιγμές ενός ευτυχισμένου ανθρώπου.
    Κατ’ αρχήν Χρόνια Πολλά και για την κόρη σου Άννα- Μαρία!
    Ελπίζω να περνάς καλά κει κάτω.
    Οι κουζουλοί είναι ωραίοι τύποι και σε κάνουν να νιώθεις υπέροχα.
    Απόλαυσε τις μέρες που μένουν γιατί μετά έρχεται η τσιμεντένια Αθήνα.
    Μοναδική η συνάντηση με την βαφτισιμιά σου..
    Να τα ωραία της ζωής..
    Σε χαιρετώ όλος καρδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σα να μη το ήξερα ότι δεν θα μπορούσαν ποτέ τα πράγματα να ήταν απλά όπως γιά κάθε συνηθισμένο άνθρωπο. Σ'όλη τη ζωή σου ένα μυστήριο. Ο ανάδοχος/νονός ταυτόχρονα και ανηψιός. Ο Θεός να την προστατεύει την κοπέλα με το λάδι που της βάλανε. Φιλιά μυστηριώδη ταξιδιώτη. Αν περασεις απ'τα Χανιά ένα νοερό φιλί σ'όλη την περιοχή εκ μέρους μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Χριστοφορε, (ώρα Τορόντο).

    Εγω που είμαι νέα στο ιστολόγιο σου πήγα πίσω και διάβασα εξ αρχής την ιστορία αυτή. Τι ωραια ιστορία και τι ωραια που τα περιγράφεις!!!

    Γέλασα με την ψυχή μου!!!

    Εκείνα τα χρόνια ήταν σαν να ταξιδεύαμε με χελώνες. Ήσουν πολύ τυχερός που δεν έπαθες τρεις χειρότερα με τα ραντισμένα σταφύλια. Γι αυτο τα τρωω μονο στο σπιτι μου που ξερω πως τα εχω πλυνει καλα.

    Πάντως είναι πολύ ευχάριστο που βρήκες την βαφτιστήρα σου. Από εδώ και εμπρός ελπιζω ότι θα κρατήσετε την επικοινωνία, χρειάζεται προσπάθεια κι από τους δυο σας.

    Καλή διασκέδαση όπου και να βρεθείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλησπέρα χριστοφορε...σε ποιο μέρος θα πίνεις το καφεδάκι σου στο ηράκλειο το πρωί?
    που ξέρεις μπορεί να δεις κι άλλους φίλους και γνωστούς που περνάνε από τα μέρη που είσαι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είχες δώσει υπόσχεση για την συνάντηση!
    Τι επιφυλάσσει ο δολοπλόκος χρόνος!
    Πάντα καλά να είναι τα μαντάτα!

    Αγνάντευε το πέλαγο... ζηλεύουμε οι εναπομείναντες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ΦΙΛΕΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ ΓΚΑΡΔΙΑΚΟΥΣ

    Αύριο το μεσημέρι επιστρέφω με το ημερήσιο καράβι πίσω την Αθήνα.
    Επειδή δε δεν διαθέτω λαπτοπ αλλά εκμεταλλεύομαι την φιλοξενία της κουνιάδας και του μπατζανάκη εδώ στο Ηράκλειο, ήθελα να σας ενημερώσω ότι όταν φτάσω στην Αθήνα με ιδιαίτερη χαρά θα απαντήσω σε όλες και όλους που είχατε την καλοσύνη να με επισκεφτείτε. Και.... με λεπτομέρειες Ρίκη μου
    Καλή αντάμωση λοιπόν. Σας ευχαριστώ θερμά.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δώσε και τα δικά μου θαλασσινά στο Ηράκλειο που δεν θα μπορέσω φέτος να το επισκεφτώ.
    Τελικά το ιντερνετ σε σένα έκανε θαύματα απ'τα καλύτερα μάλιστα!

    Αυτό και αν είναι ευχάριστο!

    Καλό και ευχάριστο ταξίδι να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πεθαίνω να πάω στην Κρήτη!

    Περιμένω τα νέα σου.

    Un beso en este caluroso verano. Mi cariño.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να και μια καταπληκτική είδηση..
    Περιμένω από την δική σου πέννα όλες της λεπτομέρειες..
    Ελπίζω να τα θυμάσαι!!

    So see you in Athens.
    ΥΓ. Αυτή την εποχή η άδεια Αθήνα είναι σκέτη κούκλα!!!
    Φιλιά..


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγκινήθηκα τώρα φαντάζομαι εσείς. Επειδή έχουμε παρακολουθήσει αυτή την ιστορία με πολύ ενδιαφέρον περιμένουμε και τις λεπτομέρειες της συνάντησης.
    Καλή επιστροφή Χριστόφορε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όμορφες στιγμές ζεις Χριστόφορε...απόλαυσε τες ...να χαρείς και το νησί ...είναι υπέροχο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χριστόφορε εύχομαι να περάσεις τέλεια στην Κρήτη. Να ζήσει και το μωράκι. Σερφάροντας ανάμεσα στους φίλους της xristin βρήκα και σένα, και σε πρόσεξα ιδιαιτέρως αφού η xristin ήδη μου είχε μιλήσει με τα καλύτερα λόγια για τη γραφή σου. Θα έχω κι εγώ τη χαρά αν θέλεις να σε φιλοξενήσω στο δικό μου blog "TEXNIS STORIES" που μόλις εγκαινίασα και μάλιστα έχω και ένα παιχνίδι στο οποίο θα με τιμήσεις αν θέλεις να λάβεις μέρος. Ελπίζω σε μελλοντικές αλληλοεπισκέψεις μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Φιλες και φίλους
    Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια και τις ευχές σας. Θα τα πούμε μόλις φτάσω στην βάση μου. Θα γράψω σε όλες και όλους σας με όλη μου την αγάπη για τον κόπο που κάνατε να έρθετε να με δείτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και βέβαια θυμάμαι τη σχετική σου ανάρτηση παλιότερα! Είναι πολύ ωραίο να συναντάς μετά από χρόνια αγαπημένους ανθρώπους, συνδεδεμένους με σημαντικές σου μνήμες. Και όταν μάλιστα διαθέτεις και το ταλέντο της γραφής όπως εσύ Χριστόφορε, τότε ο πλούτος των συναισθημάτων που δημιουργεί ένα τέτοιο γεγονός μπορεί να μετατραπεί σε υπέροχο λογοτέχνημα. Περιμένουμε λοιπόν τη καρποφορία αυτών των συγκινήσεων, με την επιστροφή σου!
    Να είσαι καλά και να περνάς αξέχαστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ήταν κάτι που περίμενα να συμβεί, από τότε που το είχες αναφέρει, στην παλιά εκείνη ανάρτηση. Αν θυμάμαι καλά, και εγώ αποφάσισα να ... σε "βρω", όταν ξεκίνησες αυτήν την ενότητα.
    Να είναι βέβαια καλά το αγόρι της που σε ανακάλυψε και έτσι βρέθηκες μέσα σε μεγάλες Κρητικές αγκαλιές και μάλιστα.... συγγενικές.
    Είδες που μπορεί η Θεία να είναι μικρότερη του ανηψιού;
    Πάντα χαρές!!!
    Να περνάτε καλά.

    Υ.Γ. Μήπως συνάντησες πουθενά και τον νάνο;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι γλυκόοοοο!! περιμένω να μάθω τι έγινε με κάθε λεπτομέρεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ GiP
    Γιώργο είμαι στην Αθήνα από χθές την νύχτα. Κι εσύ έχεις ένα μοναδικό τρόπο να λες καλά λόγια στους φίλους σου. Θα τα πούμε!


    Ρίκη Ματαλλιωτάκη
    Οι επιθυμία σου για λεπτομέρειες είναι εντολή Ρίκη μου Και η τιμή για την επίσκεψη σου μεγάλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ
    Η ζωή Στρατή όπως ξέρεις καλύτερα από μένα ....λόγω ηλικίας (χα χα χα) παίζει ΚΑΙ ευχάριστα παιχνίδια. Τώρα σου γράφω από την Αθήνα. Μακάρι να μπορούσα να μείνω λίγο ακόμη κάτω. Μου έκανε καλό και από απόψεως υγεία. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου φίλε μου.


    @ Mary-Ginger
    Δεν έχεις κι άδικο. Πως τα κατάφερα και μπερδεύτηκαν τόσο τα πράγματα στη ζωή μου.... Αλλά πάλι καλά θα έτσι έχω κάτι να γράφω. Δυστυχώς δεν πήγαμε μέχρι τα Χανιά και το ήθελα τόσο πολύ όμως οι άλλοι είχαν υποχρεώσεις. Λαμβάνω λοιπόν εκ μέρους της περιοχής το νοερό φιλί σου εγώ με πολλές ευχαριστίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ Evie
    Καλημέρα Evie μου(ώρα Αθηνών)
    Μα είναι ειλικρινά ιδιαίτερη η χαρά που μου δίνεις και τιμή για τον κόπο που έκανες να ταξιδέψεις "μαζί" μου στην Κρήτη εκείνης της εποχής.
    Αφού έκανα 55 χρόνια να την συναντήσω κι εγώ εύχομαι να έχουμε την υγειά μας να βλεπόμαστε με την "φιλιότσα" μου που λένε στην Κρήτη!
    Πολύ σε ευχαριστώ για την επίσκεψή σου εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ precious dreams
    Δυστυχώς φίλε μου το καφεδάκι μου αυτήν την στιγμή το πίνω στο γραφείο μου στο Χαλάνδρι. Πολύ θα ήθελα να παρατείνω κι άλλο την διαμονή μου εκεί.
    Να είσαι καλά και να περνάς όσο καλύτερα γίνεται.


    @ Γιαγιά Αντιγόνη
    Να μην ζηλεύετε ..."εναπομείναντες" πλέον γιατί κι εγώ "εναπομείνας" είμαι αυτή την στιγμή αν θα ήθελα να ήμουν δραπέτης ακόμη. Ο χρόνος Αντιγόνη έχει πολλές στροφές και κανείς ποτέ δεν ξέρει τη κρύβεται πίσω από κάθε μια.
    Αυτό το "πάντα καλά να είναι μαντάτα" που διατυπώνεις είναι ίσως η καλύτερη ευχή και την δανείζομαι με την άδειά σου.
    Πάντα καλά να είναι τα μαντάτα Γιαγιά Αντιγόνη για όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @zoyzoy
    Τα έδωσα τα δικά σου πριν φύγω από το Ηράκλειο. Σε μένα δε είδα να έρχεται τίποτα όμως ! χα χα χα χα
    Πράγματι χωρίς το Ιντερνετ, δεν ξέρω πως θα συνέβαιναν ορισμένα πράγματα σε μένα.
    Τώρα σου γράφω από το γραφείο μου και περιμένω να τα λάβω τα δικά σου!



    @ censurasigloXX
    Mi cariña. Tu beso es el mejor regalo para agosto!
    Η Κρήτη έχει τόσα πράγματα να δει κανείς που αξίζει τον κόπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @ Bitch
    Πράγματι μια πολύ σημαντική εξέλιξη για μένα. Θα τα θυμάμαι. Ελπίζω όμως και να μπορέσω να τα αποδώσω όπως θα ήθελα!
    I am in Athens now....the κούκλα!
    Many Kisses!


    @Margo
    Με συγκινεί που ....συγκινήθηκες κι εσύ. Ειλικρινά ελπίζω να καταφέρω να περιγράψω τις σκηνές που έζησα με όση καθαρότητα μπορέσω.
    Είμαι ήδη εν Αθήναις από χθες το βράδυ. Σε ευχαριστώ που ήρθες να με δεις Μάργκω. Καλή σου μέρα φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @ mia
    Πράγματι υπήρξαν στιγμές που τα μάτια μου ήταν θολά από δάκρυα. Αλλά κατα τα άλλα μια χαρά...στάθηκα.
    Είμαι από χθές την νύχτα στην Αθήνα και ειλικρινά αν μπορούσα να καθόμουν εκεί κάτω όλο τον υπόλοιπο χρόνο αν μπορούσα!
    Με πολλα φιλιά κι ευχαριστίες!


    @ FLORA GIA
    Είναι μεγάλη η τιμή που κάνεις και ευχαριστώ την xristin για την ...σύσταση. Πήγα στο Blog σου..και ομολογώ ότι...λιγάκι μπερδεύτηκα γιατί είναι πολύ μοντέρνο και ωραίο. Δεν βρήκα τον τρόπο να εγγραφώ αλλά που θα μου πάει θα τα καταφέρω. Με πολλή χαρά θα σε επισκέπτομαι και η τιμή θα είναι όλη δική μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @ nameliart
    Γλυκύτατο κοριτσάκι με τα πινέλα, χαίρομαι τόσο πολύ για την επίσκεψη σου ώστε έχω στο νου μου σαν σε σλαϊντς τις περισσότερες πανέμορφες δημιουργίες σου.
    Ελπίζω να καταφέρω να καταγράψω τις στιγμές που έζησα τις τελευταίες μέρες. Να είσαι καλά!





    @ marimar
    Αλήθεια! Είδες; Η θεία μωρό και ο ανιψιός ολόκληρος άντρας...! Σαν και κάποιους γνωστούς ε; χα χα χα
    Αλλά μου αρέσει με σένα που δεν ξεχνάς τον νάνο! Με βοηθάς πολύ ...και πάλι! (Πόσα; αυτή την φορά;) χα χ αχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Sweet truth!
    Για να δούμε αν θα τα καταφέρω να δώσω την ιστορία αυτή όπως της αξίζει! Ελπίζω να μη τα κάνω μούσκεμα!
    Πολύ χαίρομαι που ήλθες. Σε ευχαριστώ πολύ
    Καλή σου μέρα από την Αθήνα (από χθες το βράδυ)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. δεν πειράζει την άλλη φορά.. ήθελα να σε συναντήσω απο κοντά να σου σφιξω το χέρι απο καρδιάς και αν και τα βλέμματα μας δεν ανταμώθηκαν είναι σαν να σε γνωρίζω χρόνια .. καλό χειμώνα να έχεις με υγεία..και πολλές όμορφες ανάρτησης σαν αυτές που ξέρεις να γράφεις...τα φιλιά μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αυτό είναι από εκείνα που σπάνια συμβαίνουν
    ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ
    Ευχαριστώ πολύ.
    Λοιπόν έχω μια απορία και θα ήταν ενδιαφέρον να την λύσω.
    "Αλήθεια πως είναι οι «γλαρένιες αγκαλιές;» Πολύ θα ήθελα να μάθω. Ίσως γράψω κάτι για αυτές! χα χα χα
    Με πολλά πολλά φιλιά από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΦΙΛΕ αυτα ειναι τα ομορφα και μαγικα της ζωης !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ...ευτυχώς που ο καθρέφτης δείχνει όμορφα χαμόγελα...
    Χριστοφόρε μου,
    να είσαι καλά και να επαναλαμβάνεις πανέμορφα ταξίδια στην μοναδική πατρίδα μας.

    ...εκτός του ότι σε εμπνέουν και σε ανανεώνουν...
    Χαιρετισμούς στη Χαρά σου,
    Υιώτα, ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πότες ήρθες ..πότε έφυγες Χριστόφορε.... σε τόσο λιγο χρόνο πόσα συνέβησαν!!!!!! και ήσουνα λέει Ηράκλειο!!!!!! δεν ηταν τυχερό να γνωριστούμε ...ίσως μια άλλη φορά... η ζωή τελικά γραφει τα καλήτερα σενάρια...έ;;; ακόμα και να κοπουν οι κρίκοι ..έρχεται ο καιρός και ενώνονται πάλι ..οπως έγινε και στην δική σου περίπτωση...περιμενουμε να βοηθήσεις την ζωή να μας περιγραψει.. μέσο εσού...τα απερίγραπτα....απο ότι διαβασα έχεις επιστρέψει ήδη....ελπιζω να περασατε καλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αυθόρμητες, ανυστερόβουλες, ανυπότακτες, αγαπησιάρικες.

    Καλή σου Κυριακή και εβδομάδα!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @precious dreams
    Θα βρεθεί οπωσδήποτε η ευκαιρία να τα πούμε και θα είναι χαρά μου αλλά και τιμή μου.


    @ΜΑΓΟΣ
    Είδες Μάγε; Λες να έβαλες εσύ το χεράκι σου; Γι αυτό σε έβαλα στον κόπο να έρθεις. Αρα Μαγικά υπάρχουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @Αστοριανή
    Ελληνίδα μου πόσο δίκιο έχεις! Την υγειά σου όταν έχεις και θαύματα συμβαίνουν σε αυτό τον τόπο που τόσο έχουν πληγώσει!
    Σας φιλώ όλους!



    @ Ρούλα - Σμαραγδένια
    Εχω ήδη επιστρέψει από ένα από τα πιο "παραγωγικά" ταξίδια της ζωής μου. Θα γράψω γι αυτό. Δοξάζω τον Θεό που μου χάρισε την υγεία και την ευκαιρία να ζήσω τις στιγμές αυτές. Και επίσης ευχαριστώ εσάς που δίνετε την δυνατότητα να τα μοιραστώ όλα μαζί σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ
    Αν τα γλαρένια είναι όπως στην εικόνα τότε δεν θα έχω καν την υπομονή να περιμένω να τα λάβω αλλά και να τα δώσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. είδες τι συναντήσεις γίνονται εδώ μέσα;πραγματικά συγκινητικό...
    άντε τώρα περιμένουμε και την άλλη...αυτή ντε που υποσχέθηκες...να έρθεις Κύπρο να βρείς τις ρίζες σου...και μη σκας εμείς είμαστε εδώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. A! και καλή βδομάδα Χριστόφορε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @ ElenaG
    Πόσο μα πόσο δίκιο έχεις! Δυο λόγια έγραψες αλλά με συγκίνησες τόσο πολύ. Πράγματι τώρα πρέπει να βάλω πλώρη για το νησί του παππού μου.
    Πολλές ρίζες βρε παιδί μου. Δέντρο "πολύριζο" είμαι αλλά θα πρέπει να γίνω και "πολύμπριζο" για να φτάσω σε όλες μου τις ρίζες τελικά!
    Καλή εβδομάδα κι εσένα Έλενα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τι τρυφερό!
    Όταν η ανα-ψυχή συνδυάζεται και με όμορφες συναντήσεις, τα λόγια περισσεύουν!
    Καλή βδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @ Άιναφετς
    Έχεις απόλυτο δίκιο. Καμμια φορά τα λόγια πράγματι είναι περιτά.
    Χαρά μου που σε είδα. Όπου ναναι θα μπω στην ρουτίνα μου και θα κάνω και τις επισκέψεις στην γειτονιά!
    Καλό σου απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Συμφωνώ με την ElenaG!!!
    σε περιμένουμε στα πάτρια εδάφη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Κατ' αρχάς να σε ενημερώσω ότι δεν υπάρχει περίπτωση να σου πει κανείς 'σιγά τα ωά' (!) όταν λες είμαι στην Κρήτη! Και αν σου το πει πολύ απλά ζηλεύει και το λέει!...

    Κατά δεύτερον, την θυμάμαι εκείνη την ανάρτηση! Συγκινήθηκα με την περιγραφή σου! Πήγες πακέτο, σα να λέμε!.... :)

    Και κατά τρίτον: Θεία σου; Βάφτισες και την... θεία σου; Α, μα εσύ ξεπέρασες και τον... Μητσοτάκη σύντεκνε! Χαχαχαχ!

    Φιλιά Χριστόφορε! Καλή συνέχεια στις διακοπές σου! Μας λείπεις, αλλά μην βιαστείς να γυρίσεις - κι εγώ τώρα σου γράφω από την όμορφη Χαλκιδική! Στείλε καμία ανταπόκριση από την αγαπημένη λεβεντογέννα καλύτερα!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. @ Κυριακή
    Τα φιλούθκια πάλι τα ξέχασες και δεν παίζω! χα χα χα.
    Νομίζω τελικά όλα όσα μας συμβαίνουν γίνονται βάσει κάποιου σχεδίου.
    Θα γράψω κάτι σχετικά σήμερα ελπίζω.
    Περιμένω φιλούθκια πάντως!
    Ελπίζω να μ αξιώσει ο Θεός να έρθω!



    @ Γιώργος
    Τον Μητσοτάκη; χα χα χα Είσαι απίθανος Γεώργιε!
    Τώρα είμαι πάλι πίσω στο Χαλάνδρι. Μακάρι να μπορούσα να μείνω εκεί. Ίσως το επιδιώξω κάποτε!
    Α Ρε τυχεράκια. Στην Χαλκιδική έχω περάσει μερικά από τα καλύτερα μου καλοκαίρια....δουλεύοντας όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Όλα αγαπητέ μου φίλε γίνονται για κάποιο λόγο.
    Τα φιλούθκια μου με όλη μου την αγάπη.
    Μακάρι να σ'αξιώσει ο Θεός να έρθεις Χριστόφορε μου.Εγώ εδώ είμαι να σε ξεναγήσω στο νησί μας...xxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Όποτε σε βλέπω εδώ χριστοφορε πάντα κάτι αλλάζει.. κάτι έχεις να μου πεις και εγώ κάτι να μάθω από σένα... Ξέρεις ποτέ δεν έγραφα, ούτε διάβαζα, είχα και έχω όνειρα αλλά δεν μπορούσα να τα αποτυπώσω γράφοντας... τώρα τελευταία έχω αρχίσει να διαβάζω δειλά δειλά...και προσπαθώ να γράψω όσο ποιο κοντά μπορώ στα βιώματα μου...στην ψυχή μου..και όπως λες και εσύ ότι βγαίνει απο την καρδιά και την ψυχή και είναι αληθινό ακούγεται.. τιμή μου που είσαι συντροφιά μου μου..την καλημέρα μου.. είναι η απάντησή στο σχόλιο σου στο 3.47.. άλλα επειδή σε εκτιμώ ιδιαιτέρα λίγο καιρό που είμαι εδώ ήθελα να στην διαβάσω...την καλημέρα μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή